soru sor

Yeni Konu aç

Konu: 11.Sınıf Felsefe Dersi 1.Dönem 1.Yazılı Sınav Soruları-5

  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Administrator

    SORU1=Felsefe ve sanat arasındaki farkları yazınız?
    SORU2=Gündelik bilgi türünü kısaca açıklayınız?
    SORU3=Doğruluk nedir?
    SORU4=Demokritos ve anaxsimenese göre evrenenin ana maddesi nedir?
    SORU4=Temellendirme nedir?
    SORU5=John locke zihni................ benzetir.(tabula rosa_boş levha)
    SORU6=İmmanal Konta göre akla dayanmayan bilgi .......,deneye dayanmayan bilgi ise......dür.(boş ve kör)
    SORU7=Hegel niçin idealist kabul edilir?
    SORU8=Sözlük anlamı olarak felsefe nedir?


    Konularımıza Anlamsız ve Saçma Yorum Yazan Üyeler YASAKLANACAKTIR...
    Bir önceki «11. Sınıf Sosyoloji Dersi 1.Dönem 1.Yazılı Sınav Soruları-1» başlıklı konumuzunda ilginizi çekeceğini düşünüyoruz.
  2. #2
    tayfuner45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yeni Üye

    tşkkrlr admin

  3. #3
    zeynep03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yeni Üye

    sa hocam,sizde felsefe,mantık ve sosyoloji derslerine ait 2. yazılı için test soruları var mıydı?

  4. #4
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Administrator

    zeynep03 Nickli Üyeden Alıntı: sa hocam,sizde felsefe,mantık ve sosyoloji derslerine ait 2. yazılı için test soruları var mıydı?
    yakın bir zamanda siteye eklenecektir takip edin sitemizi

    Konularımıza Anlamsız ve Saçma Yorum Yazan Üyeler YASAKLANACAKTIR...
  5. #5
    tayfuner45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yeni Üye

    soruların cevapları nerede ya bulamadımClick here to enlarge

  6. #6
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Administrator

    sadece sorular var cevaplar yok sitede

    Konularımıza Anlamsız ve Saçma Yorum Yazan Üyeler YASAKLANACAKTIR...
  7. #7
    tayfuner45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yeni Üye

    hangi site bu?Click here to enlarge

  8. #8
    samsunlu_55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yeni Üye

    Hacı bu felsefe soruları işe yaramaz berbat bunlar... Hocanın sorma ihtimali %0 busoruları... Click here to enlarge))

  9. #9
    sidar44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yeni Üye

    nerden 0 arkadaşm dersle ilgili olmadın belli
    hocam çok saolun böle bir site açtınz için öğretmenler tıpatıp aynısını sormuyo tabiki ama ders çalışırken çok pratik olmayı sağlıyoo benzerleri çıkıyo emeğinize sağlık....Click here to enlarge

  10. #10
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Administrator

    tşk ederim bilinçli ve saygılı üyemiz

    Konularımıza Anlamsız ve Saçma Yorum Yazan Üyeler YASAKLANACAKTIR...

   vBulletin® ,Jelsoft Enterprises Ltd. Copyright © 2014 Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0